Automatizované srovnání cen konkurence
Patříte mezi ty, kteří potřebují neustále sledovat vývoj cen nějakého svého konkurenta či konkurentů? Pravidelně usedáte k Excelovské tabulce, opisujete ceny z produktových karet cizích webů a vkládáte je do jednotlivých buněk? Druhý den vstanete, zjistíte, že ceny jsou opět změněny a děláte celý únavný proces znovu a znovu? Přitom ve skrytu duše toužíte celou tuto činnost pustit za hlavu a přenechat ji nějakému automatizovanému systému i za cenu, že Vás to něco bude stát? Kolik peněz promrháte vysedáváním a opisováním? Nevyplatí se je raději investovat do svého volného času? A kolik chyb při opisování uděláte?
Pokud čtete výše uvedený odstavec a kývete hlavou na souhlas, tak tento článek je určen právě pro Vás. Rádi bychom Vám představili náš automatizovaný srovnávač cen konkurence.
Jak funguje náš automatizovaný srovnávač cen ?
Naprogramovali jsme sadu virtuálních “robotů”, kteří jsou schopni velmi vysokou rychlostí procházet jednotlivé produktové podstrany Vaší konkurence a dle vysoce sofistikovaných technik načítat koncové ceny jednotlivých produktů. Tyto načtené ceny ukládají do databáze pro pozdější využití. Tito roboti nejsou z plechu a součástek, nýbrž jsou složeni z nul a jedniček. Jsou to počítačové programy a chovají se jakou pavouci v síti. Procházejí pavučinu Internetu od vlákna k vláknu a hledají ceny. Tyto ceny Vám každé ráno umějí naservírovat jako na stříbrném podnose a zobrazit přímo v administraci, navíc setřízené a zařazené k jednotlivým Vámi zvoleným webům.
Co všechno Vám ulehčí náš srovnávač cen?
Náš automatizovaný srovnávač cen je především silný marketingový nástroj. Šetří Váš čas při zjišťování jak si Vaše ceny stojí na trhu před konkurencí. Kdyby nic jiného už toto je poměrně silný argument. Zaručujeme Vám méně stresu, neboť denní cenové reporty odteď budete dělat na jeden klik myší při ranní kávě.
Protože srovnávač cen umí ceny načíst také z Vašeho vlastního webu, například pomocí XML feedu do Heuréky, umíme jednoduše porovnat jak si cena konkurence stojí vůči ceně Vaší. Toto porovnání je rovněž odlišeno barevně, takže na první pohled vidíte, které položky byste měli zlevnit a které zdražit. Tvorba cen bude od této chvíle úplnou hračkou. Jistě jste sami po přečtení předchozího textu pochopili jak tato služba může zlepšit Vaše obraty, produkty budou pro Vaše zákazníky dostupnější ještě více než předtím a investice do našeho srovnávače cen se velmi rychle vrátí.
Jak vylepšit svou pozici např. ve vyhledávačích zboží?
To nejlepší ale přichází právě teď. Náš srovnávač cen je totiž také přímo napojen na naši službu převodových XML mostů, které rovněž pro své zákazníky zajišťujeme. Data, která konvertujeme pro import např. do Shoptetu či jiné platformy, mohou při samotném převodu převzít rovněž cenu ze srovnávače cen, jinými slovy nejen že Vám data správně přeložíme, zároveň v nich ihned vylepšíme Vaši cenu vůči konkurenci. Ano, je to malinko nesrozumitelné a komplikované, ale vše pochopíte na následujícím příkladu.
Příklad propojení srovnávače cen a převodního XML mostu
Dáme Vám malý příklad. Váš dodavatel Vám pomocí XML feedu zasílá produkt “nerezová miska” za cenu 250 Kč. V pravidlech převodního mostu si tento produkt navýšíte o 30%, tedy na cenu 325 Kč. Víte však, že Vaše minimální cena, za kterou jste ochoten produkt prodávat je 300 Kč. Za méně se Vám to již nevyplatí, nastavíte si tedy tuto minimální cenu do Vaší administrace a zároveň máte nastaveno srovnání tohoto produktu v našem srovnávači. Roboti přinesou depeši, že tento produkt se u konkurence ovšem prodává za cenu 315 Kč. A co v tuto chvíli náš automat udělá? Vytvoří exportní XML feed, do kterého tento produkt vloží s cenou 314 Kč, tedy vylepší jej a přesto Vám dovolí utržit zisk. Co se ale stane, když zítra roboti oznámí, že konkurence produkt prodává již pouze za cenu 295 Kč. V takovém případě se zvedne virtuální vztyčený prst, který nedovolí převodnímu mostu ještě více cenu snížit a do exportního feedu produkt vloží s Vámi nastavenou cenou minimální, tedy 300 Kč. Ano, nebudete sice nejlevnější, ale zároveň neproděláte. Jako výstupní feed samozřejmě nemusí být pouze XML pro Shoptet, proč si nenechat vytvořit export například přímo pro nějaký populární vyhledávač zboží ?
Co na to říkáte? Nevěříme, že by se podobná cenotvorba někomu nelíbila. Napište nám či zavolejte a my Vám vše podrobně vysvětíme a vše ochotně nastavíme. Už nemusíte trápit Vaše manažery ručním zapisováním cen do Excelu, ale poskytnete jim nástroj, který to vše bude dělat za ně. Jejich drahocenný čas můžete využít užitečnějšími aktivitami. Získejte náskok před konkurencí. Díky rychlosti s jakou srovnání cen poskytujeme můžete bleskově reagovat na neustále pulsující trh a získat opravdu velký náskok. Než se ostatní proklikají na ceny konkurence ručně, Vy už své reporty dávno máte na stole.